Lilypie Second Birthday tickers شکلات ما عليرضا: از اين روزها2

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

از اين روزها2

توي ذهنم روزانه هزارتا پست  با هزارتا مطلب و عنوان اينجا مي ذارم اما توي نت..........
اين روزها خيلي رو به راه نيستم به خاطر مسائلي که پيش اومده ولي سعي مي کنم فعلا بهشون فکر نکنم تا همه چي برگرده به روال عادي(اسکارلت اوهارا).من و حميد درباره خيلي مسائلمون با هم صحبت مي کنيم  تقريبا هر روزو هميشه اين گفتگو ها واسه هر دومون رضايت بخش بوده .ما از هر کسي به هم نزديکتريم و بهتر مي تونيم به هم از زاويه ي ديگه اي نگاه کنيم و ببينيم کجاي راهيم؟ چي کار ميکنيم؟اما اين روزا حميد حال و حوصله ي زيادي نداره و مرتبا بابت اين موضوع از من عذر خواهي ميکنه من سعي ميکنم درکش کنم زياد بهش گير نمي دم تا برگرده به شرايط عادي حالا تمام اون حرفها و فکرها توي سر من دارن منفجر مي شن و من بايد صبر کنم .
ني ني کوچولو جاي اين حرفها تو وبلاگ شما نبود اما بد نيست تو هم يه چيزايي از زندگي ما بدوني شايد وقتي بزرگ شدي مدل زندگيمون فرق کرده باشه
خلاصه ما اينجوريم ديگه با اين حال روابطمون خيلي خيلي کمه به نظر من.
حميد وقتي از شرکت مي اد يک ساعت با هميم و مي ره دفتر، کارش زياده و براي خودش مهمه وبا ارزش
.ولي فرصتي رو که ما از دست مي ديم برگشتني نيست البته من مشکلي با کارش ندارم فقط خواستم کمي نق زده باشم.
 همينه ديگه شرايط زندگي همه توي اين دوره زمونه، حداقل اميدوارم از لحظات با هم بودن استفاده بکنيم و اميدوارترم شرايط زندگي شما بهترتر از اينا باشه جيگرم.
راستي قبل از اين جريانا به مناسبت شش ماهگي ني ني جون از دوست عزيزم که عکاس اند خواستم بياد خونمون از ني ني عکس بگيريم.
با عليرضا سختم بود بخوام اتليه برم .اينجوري وقت بيشتري داشتيم و نتيجه هم خوب بود.
نسيم جون هم اومد و عسکاي خوشکلي گرفتيم الان هم ديگه عکساش حاضره و فقط قراره واسه ام بياردشون وحسابي جيگري شده.
تو پست بعدي مي ذارمشون.شش ماهگيت مبارک ني ني خواستني مامان.
تاريخ88/9/23

۳ نظر:

  1. سختی های زندگی برای همه هست عزیزم خیلی نگران نباش میگن دوری و دوستی D:
    اگه منم که میگم زن و شوهر فقط همدیگرو یکساعت در روز ببینن کافیه :)))
    شش ماهگی فسقلیت مبارک باشه.
    راستی نگفتی کجا زندگی میکنی؟

    پاسخحذف
  2. جدی جدی من اولین دوست وبلاگیت هستم؟
    اسم بچه های دیگه هم اینجا هست که ... منم همشون رو میشناسم D:
    البته فکر میکنم چون یه کمی کامنت گذاشتن اینجا سخته کسی نتونه اینکارو بکنه . من از بس تو وبلاگا میچرخم حرفه ای شدم تو کامنت گذاشتن :))

    پاسخحذف
  3. آره عزيزم تو اولي هستي .تمام کسايي که مي بيني يه بار هم بهم سر نزدن.
    واقعا سخته؟
    من اهوازم از بد روزگار
    پسورد به من نمي دي؟
    منم شکلک مي خوام( ناهارت)

    پاسخحذف