Lilypie Second Birthday tickers شکلات ما عليرضا: عکسهاي جديد ني ني

۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

عکسهاي جديد ني ني

اين هم عکسهاي ني ني گلي که به مناسبت شش ماهگي گرفته شده.البته در هشت ماهگي آماده شدن.

اين عکس رو 40*30 گرفتم روي شاسي چون با ست اتاقش کاملا همخوني داره.




اين يکي هم روي شاسي زدم 25*20 براي اتاق خواب خودمون



اين دو تا هم ساده هستند براي آلبومش18*13

 
الهي عکسهاي 60 سالگيت رو خودم اينجا بذارم مادر
ماشالا يادتون نره.

پي نوشت:ني ني حسابي از عکساش خوشش اومده صبحها که از خواب بيدار ميشه وعکسش رو که تو اتاق خودمونه روي ايينه ميبينه گل از گلش ميشکفه




۵ نظر:

  1. ای جاااااااان چه عکسای نازی.
    با این حساب علیرضای خوشگل همسن پسر خواهر منه.خدا نگهش داره براتون

    میگم کامنت گذاشتن سخته، چون قبلا تجربه کردم تو وبلاگتون. تازه بعدم اینجا شکلک نداره که برا علیرضا گلی بوس بفرستیم.

    پاسخحذف
  2. چرا دعوام میکنی خوب؟
    یادم رفت بفرستم D:
    ایمیل میکنم برات حتما ..
    عکسای جیگرشو ببین چقدر ناناز شده :)

    پاسخحذف
  3. زهرا جان متشکرم از لطفت.اما مي شه بگي چطوري کامنت مي ذاري برام من خودم مشکلي با وبلاگهاي "بلاگ اسپاتي" ندارم اما بقيه هم مثل شما بودن.حالا اگه مي شه بگو دقيقا چي کار کردي تا من به بقيه بگم.منم بوس

    پاسخحذف
  4. هاله جونم مرسي ناهارت بودم چون مي خواستم زودتر ببينمتونننننننننن خوب؟پسر خودت هم خيلي نازه ه ه ه

    پاسخحذف
  5. ماشالله من که سیر نمشم از دیدنش

    پاسخحذف