Lilypie Second Birthday tickers شکلات ما عليرضا: نی نی 230 روزه من

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

نی نی 230 روزه من

قند عسلم وقتی که تو هشت ماهه هستی انقده انقده دوست داشتني و شيرين و خوشمزه وبا نمکی انقده من و بابایی میخوايمت که نمي دوني .از وقتي اومدي يه زندگيمون رنگ دادي .حال و هواي خونمون رو حسابي تغيير دادي واست يه عالمه آرزو داريم واست تمام چيزاي خوب دنيا رو مي خوايم انقدر دربارهات رويا پردازي مي کنيم.
وقتي هشت ماهه هستي يه ني ني ناز و خواستني اي بعضي ها که اولين بار مي بيننت ازم مي پرسن دختره يا پسر؟ چيز خاصي نمي گي ولي سر و صدايت توي خونمون خيلي دلنشينه واقعا گاهي مي مونم که چه طوري انقده عاشقتم؟ که تا حالا چنين دوست داشتني رو نداشتم . گل پسرم يه کوچولو تهنايي مي شيني،ولي بايد حواسمون بهت باشه چون يه ممکنه از پشت سر يا يه طرفي غل بخوري و بيفتي.عاشق سر پا ايستادني وقتي که تکيه ميدي به شکمم که بشيني خودت رو عين ناقلا ها مي دي عقب وقتي مي گيرمت پا مي شي صاف مي ايستي .قربون اون پاهاي کوچولوت برم.ديروز يه ذره حالت قدم برداشتن رو گرفتي اما خيلي کوچولو بود و هنوز تا تا تي کردن جا داري.توي رو روئک واسه خودت هر جا مي ري اما بيشتر از همه ترجيح مي دي پيش مامان باشي.رابطه ات با اطرافيان خوبه و غريبي نميکني.گل پسر تاج سر مني و حسابــــــــــــــــــــــــــــــــــــي مي دوستمت.عاشق بازي هاي هام هامي ،با لبهام گازت مي گيرم وتو ريسه مي ري مخصوصا شکمت و دندهاتو پهلوت ،با اون چارتا دندون فسقلي کوچولو موچولو که گازمون هم مي گيري .
وقتي هم که با کالسکه مي ريم اين ور اونور تو خيلي آرومي و هيچي نمي گي خيلي هم زود لالا مي کني اما همين که مي رسيم خمونه و درت مياريم  بيدار مي شي و اونغه اونغه مي کني.
چشماي خوشتلت قهواي تيره است موهات هم خيلي نرم وخوشتلن جثه ي ظريفي داري و اهميت خيلي خيلي زيادي داري.
ديروز با بابايي واسه ات يه سري اسباب بازي خريديم که عسکاشون رو مي ذارم چون احتمال مي دم وقتي بزرگ بشي از اونها چيزي سالم نمونه پس عکس مي ذارم تا بيبيني با چي ها سرگرم مي شدي.دلم مي خواد واسه ات همه چيز بنويسم يا عکس بذارم حتي فيلم که هيچ وقت از گذشته ات بيخبر نباشي و همه چيزرو بدوني اين چيزيه که من درباره ي خودم دوست داشتم ولي کسي نيست که واسه ام از بچگي هام بگه .دلم مي خواد تو بدوني و اين حس بد من رو نداشته باشي.

واسه ات امروز از کوچولوي هات نوشتم تا وقتي يه روزي ازم خواستي با اون نگاه خوشتلت: مامان از کوچولويي هام برام بگو؟من چيزي رو فراموش نکنم يا اگه نبودم تو ازش خبر داشته باشي .

    من در هاله اي از نور اوج می گرفتم و می شنیدم که فرشته های آسمان مرا مادر صدا می زدنند

دوست دارم بيشتر از جونم




پ ن:پسرم خود شيفته ايت به مامانت برده،خودت رو هر جا که ببيني توي آيينه،عکس روي ديوار،بکگراند کامپيوتر چنان ذوقي مي کني ديدني.

نوشتم در تاريخ 88/10/21 وقتي تو بغلمي و به اين خسي ها نيگاه مي تني.

۶ نظر:

  1. سلام عزیزم خوبی؟
    نی نی خوبه؟
    عزیزم آرزوی همه مادر ÷در ها همینه کههر چی تو زندگیشون هست مال بچه هاشون بچه خیلی چیز خوبیه لذت بخشه
    هشت ماهگیه بچههم که دیگه نگو خوردنی به تمام معنا آدم میخواد فقط درسته قورت بده
    بزرگتر هم که میشن یه شیرینیهای خاص خودش رو داره
    کارهاش منو یاد آرین کوچولوی خودم میندازه
    میبوسمتون
    راستی شما اهوازین؟

    پاسخحذف
  2. ای جونم فدای این تربچه کوچولو.نگارجون من عاشق نی نی های خودشیفته ام میدونی که؟
    اسفنداسفندواسفند

    پاسخحذف
  3. سلام عزیزم خوبی؟من هستم خوب خوب .
    فقط اینترنت ندارم . فعلا یه آپ کوچولو کردم.
    نینی نازت رو ببوس:)

    پاسخحذف
  4. اومدم بگم هاله دسترسی به نت نداره دیدم خودش زودتراومده

    پاسخحذف
  5. سلام خوبی؟چه خوب که اهوازین یه دوست اهوازی هم به دوستای آرین و مامانش اضافه شد
    خوشحالم
    شما اهوازی هم هستین؟

    پاسخحذف
  6. آرین و مامانی۲۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰:۳۳

    سلااااااااااام خوبی؟
    میای با هم دوس بشیم D:

    آره عزیزم کیانپارس هست راکی فکر کنم نپش 5 یا 6 غربی
    راستی شاغل هستی؟؟
    شما خونتون کجاست ما کیانپارس هستیم

    اگه دوست داری با هم بریم بیرون بچه ها رو ببریم پارک

    خانواده شوهر منم کرج هستن :-)
    راستی این بلاگ اسپات اصلا خوب نیست تونستی تو بلاگفا وبلاگ درست کن خیلی بهتره

    پاسخحذف