Lilypie Second Birthday tickers شکلات ما عليرضا: قندعسلم سرما خورده

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

قندعسلم سرما خورده

ني ني کوچولو دو سه روزي سرما خورده و دل مامانش رو برده
آخ مامان کاش مي دونستي از يک ساعت قبل اينکه بخوام داروت رو بدم چه حالي مي شم غصه ام مي شه.دلم مي خواد تمام داروهاي دنيا رو من مي خوردم و تو خوب مي شدي عزيز دلم
وقتي گريه مي کني وقتي اشکت رو مي بينم وقتي چونه ات مي لرزه و دهنت رو محکم مي بندي روت رو مي کني اونور      تو ني ني کوچولو ،چطوري تشخيص مي دي اين قاشق محتوي دارو؟ با اينکه خيلي ميوه ايه بد هم نيستش با اين کارات دلم رو خون ميکني             اي کاش هيچ بچه اي مريض نشه
از دست اين دندونهاي شيطون پسرم که انقده ناقلان و پسرم رو اذت مي کنن بذار در بيان مي بوسمشون دونه دونه         


پسرم هم دراه دندون در مي اره وهم مريضه ومن.........

ماماني جوني ديروز به سلامتي وارد ماه نهم شدي و براي خودت ديگه داري مرد مي شي
وزن :9360Kg  قد:73Cm که خدا رو شکر دکترت ازت راضي بود و به مامانت آفرين گفت .اما من خودم تپل تر دوست دارم بشي.هر چي ما زحمت مي کشيم با يه سرما خوردگي آب مي شه .کاملا تو يه روز تغييراتت معلومه قربونت برم.
اگه خدا بخواد در شرف خريدن ماشين هستيم .يه چيز خيلي معمولي تا دست فرمونمون خوب شه.براي اينکه    ني ني گليمون راحت باشه.

يه کار نيمه کاره ي ديگه هم داره به روي غلطک مي افته:ماماني کلاسهاي زبانشو شروع کرده ،فعلا براي اينکه به سطح خودم برسم چند جلسه خصوصي برداشتم تا برام تکرار شه.اين بار قول ميدم يه چيزي ازآب دربياد از همين جا.

وقتي توي اوج گريه ميتونم آرومت کنم با توانايي که خدا بهم داده ،دوست دارم از ته قلبم ببوسمش و بهش بگم ديگه هيچ ني ني کوچولويي مريض نشه آخه مادر بودن خيلي دل مي خواد



پ ن:توي مسابقه 8% اورديم که اصلا مهم نيست و توي مسابقه ي بعدي شرکت ميکنيم.

نوشته در تاريخ88/10/28

۱۱ نظر:

  1. ای جانم انشالله زودخوب میشه غصه نخورمامانی.

    راستی باسرنگ یاقطره چکان دارودادن راحتتره.

    آفرین که داری دوباره میری کلاس زبان.امیدوارم بتونین ماشین دلخواهتون روپیداکنید.بانینی خیلی به دردمیخوره

    پاسخحذف
  2. پسورد داستان هست 2Rahi
    R بزرگ تایپ می شه

    پاسخحذف
  3. چه کار خوبی میکنی کلاس زبان میری اما اصلا دیگه نباید ولش کنی چون زبان خیلی فراره و زود هر چی خوندی میپره :(
    انشالله پسر گلت زود زود خوب بشه .
    حسابی ببوسش :)

    پاسخحذف
  4. گل پسرمون درچه حاله؟بهترشده؟

    پاسخحذف
  5. خوبه خدا را شکر. زودي مي ام اپ ميکنم مرسييييييي

    پاسخحذف
  6. اسمان مامان کوروش

    سلام ایشالله پسر گلت هر چه زودتر خوب شه به وب کوروش منم بیاید خوشحال میشم اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن

    kocholoenaz.blogfa.com

    پاسخحذف
  7. سلام
    عزیزم انشاالله زودتر خوب بشی و مروارید های خوشگلت زودتر در بیان
    ماشین نو هم مبارکه

    پاسخحذف
  8. نگارجون اصلاخودموناراحت نکردم فقط چون کامنتش خصوصی بودعمومی جوابش رودادم که بدونه نظرمن چیه.
    درموردعکس خودم هم سنگاپورکه بودیم یه بارگذاشتم ولی خاطرم نیست توچه ماهیه.میتونی توآرشیوببینی.ولی کلامایل نیستم تووب عکس خودم روبزارم.
    میزشام هم شامل پلووجوجه کباب.سوفله بادنجان.نان سیر.الویه.رول ژامبون وجعفری.کاناپه مرغ وگردو.ترشی.بورانی بادنجان .سالاد.ژله بستنی وکرم کارامل بود.هرکردوموخواستی بگوبرات بگم.پسرعسلی روببوسسسس

    پاسخحذف
  9. سلام انشالله راحت بتونی بری کلاس زبان .....پسری هم هر چه زودتر خوب بشه ؟؟؟ کدوم مسابقه رو میگی ؟؟ بگو ما هم بهتون رای بدیم ...

    پاسخحذف
  10. سلام

    ماماني شما همون نگار مامان ارديبهشتي 88 هستي در ني ني سايت؟

    من مامان رهام هستم

    http://roham88.blogfa.com

    پاسخحذف