Lilypie Second Birthday tickers شکلات ما عليرضا: نوروز 89

۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

نوروز 89

سرسبزترين بهار تقديم تو باد
آواي خوش هزار تقديم تو باد 
گويند كه لحظه ايست روييدن عشق
ان لحظه هزار بار تقديم توباد

تعطيلات خيلي  خوبي رو گذرونديم و حسابي خوش گذشت و البته ازخوشي زياد خسته شديم .
هفت سين امسال رو پهن كرديم در كنار پسري عزيزمون و خواهر گلم و خانواده اش كه براي تعطيلات به اينجا اومده بودن البته برادرهامم بودن اما روز 2 رسيدن.
كلي خوش گذشت و اين ور اون ور رفتيم ولي حميد اصلا سر حال نبود به خاطر پدرش دمق بود حسابي و واقعا امسال جاش خالي بود
بزرگترها نعمت هستند حيف كه قدرشون رو نمي دونيم.

خلاصه من حسابي مهمون داشتم و شلوغ پلوغ بودم.نه به تمام سال كه هيچكي نمي اد نه به نوروزكه ي ي هو همه با هم مي ريزن سر ادم(يه كمي هم بزرگش كردم ها)
پسر گلي حسابي بزرگ شده و شيطون 
تمام مدت چسبيده به من .فقط كافيه بلند شم از پيشش حتي دور نشده جيغ مي زنه و گريه مي كنه.توي يه كتابي خوندم بين هفت ماهگي تا يك سالگي طبيعيه و بايد تحمل كرد تا اين دوره رو بگذرونه .توي تعطيلات حتي تو بغل حميد هم نمي رفت اما الان خوب شده باهاش/
عشقش آشپزخونه است و كافيه من پامو بذارم اونجا سريع مي اد دنبالم/
به راحتي از پله مي اد بالا ولي تو برگشت مشكل داره و گير مي كنه/
يه كار خيلي جالب پسرم اينه كه بلند ميشه مي ايسته بعد دستهاش رو ول مي كنه خودش انقدر ذوق مي كنه كه تق مي افته بيشتر اوقات هم به من تكيه مي ده بعد از ذوقش هم بايد منو گاز بگيره.انقدر اين كارو كرده كه من سر شونه هام كوچولو كوچولو كبوده/
ني ني دوباره سرماي سختي خورد اين بار امپول پني سيلين زد و دلم رو كباب كرد اونم توي باسنش طفلك من اين اولين باري بود كه باسن نانازي پسرم امپول مي خورد/
بلاخره موهاي گل پسري رو كوتاه كرديم با اينكه نه من نه باباش دلمون نمي اومد اما ديگه اذيتش مي كردن به خاطر گرما و ديگه اينكه همه مي گفتند ديگه نمي خواين موهاشو كوتاه كنين؟در چنين شرايطي دلم مي خواد بيشتر لج كنم به همه دهن كجي كنم و بگم به خودمون مربوطه .ولي به خاطر خودش راضي شديم.تا قبل از اون بهانهمون اين بود كه خاله اش گفته بذارين ما هم مو بلندي هاشو ببينيم بعدا كوتاه كنيد.اما ديگه خاله اش هم ديده بود و مي گفت كي مي خواين موهاشو كوتاه كنيد؟/ 
عاشق تاتي كردنه و دوست داره دور خونه بچرخونيمش/
پسرم ياد گرفته بشماره اونم تا سه و من كلي ذوقيدم.بهش مي گم يك . دو و اون هم برام آهنگ سه رو مي زنه و من ضعف مي كنم
كم كم دارم باش شعر بع بعي مي گه بع بع رو كار مي كنم و عليرضا مي گه : گ گ با فتحه /
كلاغ پر هم بلده پسرم وقتي مي خونم واسه اش انگشت كوچولوش رو مي اره و مي ذاره/
من هنوز تو اين فكرم كه اوقاتش رو چطوري پر كنم.به اين مكهبهاي پارچه اي  و لاكي محصولات با فرزندان علاقه اي نشون نمي ده  فقط به توپ  و يه وقتهايي هم به ماشين علاقه نشون مي ده.هنوزم كه بده و پرت كنه رو بلد نيست و اينطور انگار من بازي مي كنم و اون نگاه ميكنه/
به بچه ها هم علاقه نشون مي ده و يه موقع هايي تو كالسكه كه هست و بچه بيرون بازي مي كنن با چشماي كوچولوش دنبالشون مي كنه و سرش رو بالا مي اره واگه حميد هم چند تا رو پايي واسه اش بزنه شروع مي كنه به دست زدن واسه باباش و حميد هم غش مي كنه.
اين هم چندتا عكس عيدي از پسري و فاميلاش
 خواهر پسرمه اشتباه نگيرين ها
عسل و زهرا و زهرا (دخترخاله و دختر دايي و دختر عمو هاي پسرم )
عليرضا در حال شيطنت در آشپزخونه و جويدن چيزهايي كه واسه خودش پيدا مي كنه.

۱۱ نظر:

  1. وای قربونش برم چقد این لباس سنتی بهش میاد. یه وقت از بازار وکیل نخریدینش؟ چقد شبیه لباس ....بگذریم. علیرضای گلم می خوام وقتی بزرگ شدی بدونی که منم در زدن اولین پنی سیلین زندگیت حضور داشتم و خیلی هم تحت تاثیر قرار گرفتم. احساس می کردم امیرعلی خودم اونجا رو تخت در حال جیغ زدنه. امیدوارم آخرین باری باشه که اینطوری می بینمت عزیزکم.دعا می کنم همیشه سالم و شاداب باشی.
    مامانی خانم کامنتت رو دیدم ولی هنوز فرصت نکردم ازون نگاه های جزئی نگر بهش بندازم. احتمالا امشب که آقایون خوابیدن حتما سر می زنم و جواب شما رو هم میدم.
    قربونتون برم.
    جاری گلت.

    پاسخحذف
  2. جاري عزيزم اين لباس سنتي كه تن پسرمه مال پسر عموشه در واقع انقده بي معرفتن اينا كه تنها تنها خريد مي كنن و بعدش مي ارن نشون ادم مي دن و مي گن بيا باش از بچه ات عكس بگير تازه خيلي هم بدتر تو وبلاگ پسرت ضايعش مي كنن البته من با اين مسئله مشكلي ندارم وگرنه خيلي راحت مي تونستم نظرشو پاك كنم (چشمك) .اما از بابت بقيه اش ممنون لطف داري

    پاسخحذف
  3. salm khanoomi.mashala be in pesare khoshgelet.
    bebakhsh ke dir javab dadam ,ekhtyar dari azizam foozooli chiye????
    ma hata ghabl az donya omadane amiremoon tasmim dashtym ke be hamin faseleye seni bache dar beshim az nazare pezeshk ha behtarin faseleye seni beyne 20 mah ta 30 maheh va migan behtarinesh ham 20 ta 22 maheh.
    va inam ghabool daram ke alaveh bar inkeh bachehhamoon tanha nitan va faselashon aghelanast ba ham bozorg mihan va mane madar mitoonam vaghte azad tari baraye khodam va residegi be khodam dashteh basham.
    sakht hast chon man bar khalafe bardariye avalam moratab hal beham khordegi dashtam va khob alaveh bar bardari bayad tamam vaghtam ham baraye amir basheh ke khob albateh pedaresh kheyli ziyzd komake man hast.
    baraye tayine jensiyat ham na mashverati nadastam avalin bacham ro doost dashtam pesarbasheh va in yeki ishala mesle avali salem baheh har chi bashe .
    be nazare man ke albateh faghat ye nazareh vaghean ageh tasmim dari ke 2 bacheh dashte bashi behtarin zaman hamin 20 mah be balast va zire 2 salo nim.
    bekhosoos baraye mani ke inja tanham va bacham hambaziye khonegi va famili anchenan nadareh va az nazare ravani ham baraye bachehayi ke tanha hastan alan momkeneh neshn nadeh vali hameye dr ha aghideh daran ke harcheghadr ham beheshoon beresi baz dar ayandeh asaraty khahad dasht.
    omidvaram behtarin tasmim ro baratye zendegitoon begirin va mazerat ke por choonegi kardam

    پاسخحذف
  4. واي عزيزم لطف كردي خيلي خيلي ازت ممنونم كه انقدر وقت گذاشتي و حوصله به خرج دادي مرسي از اينكه دانسته هات و تجربياتت رو در اختيارم گذاشتي.من با اجازه لينكتون مي كنم و اگر شما هم دوست داشتي بلينك

    پاسخحذف
  5. ای جانم الهی فداش.چقدربالباس محلی بامزه شده.زلفاشم خیلی کمندبوده ها.راستی شمامگه تهران نیستین؟هوارتاگل پسرموبماچ

    پاسخحذف
  6. مرسي عزيزم لطف داري
    نه ما تهران نيستيم .اهوازيم متاسفانه

    پاسخحذف
  7. هاهاها. آدم کف دریا رو آسفالت کنه ولی ضایع نشه. مااینترنتمون کماکان به راهه. خوشت میاد اینجا .... کنم؟ عکساش هم باز می شن. حتما لپ لپ تو ایراد داره.

    پاسخحذف
  8. سلام عزيزم خوبي مهربونم براي اولين بار مهمونت شدم و دوست دارم كه شما هم سري به ما بزنين دوستتون دارم زياد مي بوسمتون

    پاسخحذف
  9. سلام خسته نباشید پس شما هم حسابی سرتون شلوغ بوده عکسای علیرضا جون خیلی قشنگه فقط ای کاش یه کم بزرگتر برامون مبذاشتی.1000 تا ببوسش

    پاسخحذف
  10. عزیزم
    سال نوت مبارک. انشاله سالیان سال در کنار هم خوش باشین.

    پاسخحذف
  11. مريم عزيزم خوش اومدي بازم بيا خوشحالمون كن.اما عزيزم ادرس نذاشتي كه خانمي

    ليلي جونم چشم. همه اش تقصير اين سايتهاي اپلوده.


    دلبند جان ممنونم از لطفت شما هم سال خوبي داشته باشيد

    پاسخحذف