Lilypie Second Birthday tickers شکلات ما عليرضا: بدون شرح

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

بدون شرح

پسر گلي مادر،شيرينترينم مي پرستيمت من و بابايي
عليرضايي بدون کمک وا مي ايسه . 2/5 هم اولين قدمهاي تهنايي اش رو برداشت ومن و پدري کلي حال کرديم

براي چک آپ رفتيم خوشحال و خندان که حسابي حالمون گرفته شد و خانمه با ماماني بد حرف زد،چون 400 گرم از وزني که بايد مي داشت کم داشت و از اون روز به اينور ماماني هي داره چيز ميز مي ده به من تا حسابي روي اون خانمه رو کم کنه.بقيه چيزها خدا را شکر خيلي خوب بود و از خط بالاتر بود اما وزنش نه

ديگه از اون شيطوني هات بگم که حسابي به من وصلي و جايي بدون من نمي موني حتي ثانيه اي
هنوزم خيلي دنبال بازي دوست داري و کلي غش غش مي خندي
چند روز پيش هم آزمايش خون دادي جيگرم که خيلي دلم سوخت برات گل من . اخه اگه براي سلامتي ات نبود چطور مي تونستم اجازه بدم به اون دستهاي ظريف پنبه اي سوزن بزنن. جوابش رو هنوز نگرفتيم اما اميدوارم که هيچ مشکلي نه فقط تو بلکه تمام ني ني گلي ها نداشته باشين
کابينت و کشو رو هم کشف کردي که توش يه خبرهايي هست.يه کابينت از اشپزخونه رو برات گذاشتم با وسائل بي خطر که سرت گرم شه.يه روز هم که نشسته بودي با کشوهاي اتاقت بازي مي کردي انگشتهاي خوشملت رو گرفتن و تو گريهههههههههه

قربون سه گفتنت بره مامان .من مي گم واست يك   دو و تو مي گي ته با كسره ي ت. تازه خارجي اش هم بلدي گاهي بهت مي گم وان تو بازم همون ته رو مي گي جيگرم
شعر بع بعي رو هم بلد شدي اما به جاي بع بع مي گس گ گ با فتحه 
يه شعر ديگه رو هم كه خيلي دوستش داري و باهاش ني ناي ناي مي كني سوسن خانمه   اگه سوسن خانم مي دونست كه همچين فني داره از خوشحالي سكته مي كرد
خلاصه از اونجايي كه عاشق سيم و كابل و دو شاخه و سه شاخه اي و ولت كنن يك سره پشت تي وي هستي ،نه و جيز رو خوب مي شناسي و وقتي بهت مي گم جيزه ،انگشت سبابه ات رو تكون مي دي و به من مي گي جي جي

تا تولدت ديگه چيزي نمونده فقط حيف که نمي تونيم در اين اولين سال تولد دردونه امون کاملا  شاد باشيم و جشن بگيريم .آه
اما اميدوارم تمام سالهاي ديگه ي تولدت در کنارهم باشيم و شاد و خوشحال

دفعه ي ديگه يه عالمه عسک مي ذاريم قول

نوشته شده در تاريخ جمعه 89/2/10 ساعت 2:30 شب

۴ نظر:

  1. اولین قدم های خوشملم مبارکه انشالله با این قدم ها وارد بهشت بشه ..........مامانی چرا امسال نمیتونی تولد بگیری؟؟؟؟؟ ....بوس برای آقا علیرضا

    پاسخحذف
  2. سلام

    آفرین به این پسر باهوش و شیرین زبان
    تولدت پیشاپیش مبارک

    پاسخحذف
  3. ای جانم.بمیرم واسه اون دستهای سوزن خورده اش.

    سعی کن توروزتولدش به خودش وشماخوش بگذره.اولین تولدهیچوقت فراموش نمیشه.

    ایمیل برات فرستادم خبرت میکنم نگارجون.میخوام جواب سوال تووبلاگ روبرات لفرستم

    پاسخحذف