Lilypie Second Birthday tickers شکلات ما عليرضا: یک روز کامل با عزیزتر از جونم

۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

یک روز کامل با عزیزتر از جونم

مدتی بود که حسابی درگیر بودم و هنوزم هستم,به نظر خودم اونطور که باید به گل پسرم نرسیدم و از خودم حسابی شاکی بودم و گفتم بیشتر از اینها باید بهش برسم.
فکر میکنم قبلا ها مامان بهتری بودم اما هنوز بزرگترین آرزوم مامان خوبی بودن در کنار بقیه آرزوهام.
باید اعتراف کنم گرچه این حق رو نداشتم که کارها و حس های دیگه ام رو ارجحیت بدم به مادریم اما چند روزی این کار رو کردم.راستش بزرگترین دلیل که بهونه ای بیش نیست ,مسئله اثاث کشی خونه امون بود گرچه یک طبقه جا به جا شدیم اما یک اثاث کشی بزرگ و واقعی بود.یه مدتی طول کشید تا به شرایط جدید عادت کنم,همین مسئله ازارم میداد و نمی تونستم روی کارهام تمرکز کنم.اینجا علاوه بر بزرگتر بودن و سه خواب بودنش ,سردتر و تاریکتر است.که این دو تا خیلی روی من اثر میذارن.من دوست دارم صبح که بیدار میشم,نور خورشید توی اتاقم بهم این اجازه رو نده که باز بخوابم(چون از بیدار شدن با ساعت و آلارم متنفرم)و به خاطر سردی خونه هم مجبور بودیم توی پذیرایی که بخاری هست بخوابیم و انجا هم تاریک ,هر روز مسئله ی "یه کم دیگه .یه کم دیگه"پیش میامد.

اما امروز یک روز فوق العاده بود.روزی کاملا در خدمت پسری بودم برای جبران چند دقیقه از روزهای گذشته.صبح که بیدار شدم سریع یه سرچی کردیم توی نت برای بهترین زمان از شیر گرفتن کودک (که ما همچنانیم)وبعد از گذشتن از این مرحله باید به فکر جدا کردن جای خوابش باشم تا بعد تر هم بپردازیم به مسئله پوشک تا پسرم حسابی برای خودش مستقل بشه.
خلاصه با گرفتن چندتا نکته ی خوب کلی هم انرژی گرفته و صبحمون رو شروع کردیم.پسری هم نق نق کنان اعلام بیداری کرد و با چشمانی کاملا بسته درخواست"ماکول"داد که از ترکیب"پنگول +مووو"بدست میاد.من هم با انچنان سرعتی که میتوانستم "ل( با فتحه)لو"معادل لپ ناپ رو جمع کردم که نبینتش.چون همونطور که میدونین لپ تاپ تنها کاربردش تماشای ماکوله و هیچ کاربرد دیگه ای نداره.
با هم یک ساعتی مشغول خوردن صبحانه شدیم و البته با تماشای مسخره ترین برنامه ی کودک از کانال دو سیمای انقلاب اسلامی و بهد از اون برای پیاده روی رفتیم و به مهدکودکی که سرخیابا تمون بود سری زدیم.هر بار که از درش رد میشیم به پسری گفتم که مهد کودکه و از نقاشی هاش میشناستش و بهش میگه ماکوما و اما امروز که بچه ها هم توی حیاط بودن با مربی شون علیرضا حسابی کیف کرد,کمی با مربی صحبت کردم و نحوه ی کارشون رو پرسیدم ,علیرضا هم واسه خودش راحت قاطی بچه ها بود و نگاهی هم به من نمیکرد.بعد از کمی که اعتمادم جلب شد رفتم با مدیر مهد صحبت کنم که گفتند سر ماه می تونین بیارینش (راتش من کاملا الکی رفتم انجا و هیچ قصد ندارم از حالا مهد بذارمش اما این برخوردش رو که دیدم و البته برخورد تعجب اور حمید هم که میگه خوبه از حالا بزاریمش ,به فکر رفتم و شاید یه تحقیقات مفصلی کردم)خلاصه بعد از انجا هم که برای اولین بار به طور جدی و حرفه ای با معقوله ی پله روبه رو شد و البته سرره به کتابخونه رفتیم.برای پسرم به عنوان کوچکترین عضو کتابخونه چندتاکتاب برداشتم که جدیدا بهشون علاقه نشون میده و هی من باید برم پول این کتابهایی که زیاد مورد علاقه قرار گرفتن رو بپردازم.بعد از انهم که به خونه امدیم با خوندن یک کتاب خوابید و برای دیدن پنگول بیدار شد و ناهار میل کردو بعد از ان به بازی پرداختیم و تا شب کلی خوش گذروندیم در نتیجه من به هیچ یک از کارهای شخصی ام که البته بیشتر از یکی دو تا هم نیستن نرسیدم ولی از خودم راضی بودم.حالا هم که اخرشبه ,امدم از کوچولوی نازم که داره روز به روز شیرینتر میشه و الان لالا کرده بنویسم .

چندتا ار لغات جدید:
کارتی به کارتون
بوووشو به پاشو
نوشو به نوشابه
سویی شا به سویی شرت
بوشه به باشه

چند روز بعد نوشت:جای خوابش رو چند روزیه که جدا کردم .به جز اینکه خودم شبها دیرتر می خوابم و ساعت 4.5 صبح با کله میپرم از تخت پایین و میرم پیشش و آب میخواد و پنگول میخواد خیلی راحت بود به نظرم .
برای از شیر گرفتنش هم قراره فردا با دکترش حرف بزنم و وقت گرفتم (این مسئله خیلی برام سخت شده اگه میتونین تجربه هاتون رو باهام در میون بزارین ممنون میشم)
کار طراحی با گواش رو روی بوم شروع کردیم از نتیجه عکس میذارم.خدا را شکر که خوب علاقه داره.
به امید مامان خوبی بودن

۲ نظر:

  1. سلام خانمی
    خوبید؟علیرضا جون خوبه؟ما رو نمیبینی خوشی عزیزم؟
    دلم براتون یه ذره شده بود
    باور کن نمیتونستم بهتون سر بزنم اما به یادتون بودم
    ببخش که نتونستم قبل رفتن باهاتون خداحافظی کنم
    راستی عزیزم من یه وبلاگ تو بلاگر داشتم اما هر چی سعی میکنم وارد بشم با وجود اینکه یوزر و ÷سورد رو درست میزنم نمیشه...علتش رو میدونی؟
    آخه گوگل ریدر که برای ایران خیلی مشکل ایجاد میکنه منم لینک وبلاگهام رو تو وبلاگ بلاگرم گذاشته بودم تا از به روز شدنشون مطلع بشم

    پاسخحذف
  2. chi shodeh ...inja kheyli saket hast .
    alireza joon khobeh `?

    پاسخحذف